Soupis grafických listů

1993

Olbram Zoubek: Jákob a Támar

Reliéfní plastika, odlitky v patinovaném a částečně zlaceném cínu, formát 350 x 350 mm, váha 7 kg,  náklad 100 číslovaných a signovaných odlitků.

Olbram Zoubek: Adam a Eva

Reliéfní plastika, odlitky v patinovaném a částečně zlaceném cínu, formát 350 x 350 mm, váha 7 kg,  náklad 100 číslovaných a signovaných odlitků.

Olbram Zoubek: Jákob a Támar

Reliéfní grafika na 250g kartonu Hollar, tisk Jiří Holý, formát 340 x 340 mm, náklad 100 číslovaných a signovaných tisků.

Olbram Zoubek: Adam a Eva

Reliéfní grafika na 250g kartonu Hollar, tisk Jiří Holý, formát 340 x 340 mm, náklad 100 číslovaných a signovaných tisků.

1994

Adriena Šimotová: Osmý sen R. M. Rilka

Barevný lept, tisk Milan a Pavel Dřímalovi, formát tisku 220 x 158 mm, na 225g papíru Simili Japon, náklad 80 číslovaných a signovaných tisků.

Jan Hísek: Předání bílého kvítku

Mezzotinta, tisk Vladimír Bujárek, formát tisku 108 x 268 mm, na 225g papíru Simili Japon, náklad 50 číslovaných a signovaných tisků.

1995

Milan Grygar: Polemika se čtvercem

Barevná serigrafie, tisk Antonín Komárek a René Řebec, formát tisku 350 x 383 mm,na 300g papíru Magnomatt Leykam, náklad 35 číslovaných a signovaných tisků.

Jan Koblasa: Daleká cesta

Barevný lept, tisk Milan a Pavel Dřímalovi, formát tisku 143 x 105 mm, na 220g papíru Excudit Plzeň,  náklad 40 číslovaných a signovaných tisků.

Libor Beránek: Černý útes

Barevný linoryt, tisk Libor Beránek, formát tisku 227 x 180 mm, na 220g papíru Excudit Plzeň, náklad 50 číslovaných a signovaných tisků.

Pavel Sukdolák: Vábení

Barevný lept, tisk Luboš Dušek, formát tisku 202 x 135 mm, na 220g papíru Excudit Plzeň, náklad 150 (pro Aulos realizováno 80) číslovaných a signovaných tisků.

1996

Stanislav Kolíbal: Nit a čára

Lept, tisk Milan a Pavel Dřímalovi, formát tisku 350 x 240 mm, na 225g papíru Excudit Plzeň, náklad 40 číslovaných a signovaných tisků.

Jaroslav Šerých: Vzácný epilog

Barevný lept se suchou jehlou, tisk Milan
a Pavel Dřímalovi, formát tisku 207 x 140 mm, na 180g papíru Excudit Plzeň, náklad 50 číslovaných a signovaných tisků.

1997

Jiří Sopko: Poutníkova noční píseň

Barevný linoryt kolorovaný pastelkama, tisk Viktor Šefčík, formát tisku 247 x 247 mm, na 220g papíru Excudit Plzeň, náklad 100 číslovaných a signovaných tisků.

Stanislav Kolíbal: Lepty

Grafický cyklus deseti leptů na motivy kreseb ze sedmdesátých let. Koncepce a design Stanislav Kolíbal. Jako úvodní text použit výňatek z knihy Petra Vopěnky „Rozpravy s geometrií“. Tisk Milan a Pavel Dřímalovi, formát tisku 395 x 295 mm, na 220g papíru Excudit Plzeň, náklad 25 číslovaných a signovaných kompletů vložených do portfolia.

Antonín Střížek: Periferie

Barevný linoryt, tisk Jaromír Štoural, formát tisku 550 x 355 mm, na 180g papíru Excudit Plzeň, náklad 50 číslovaných a signovaných tisků.

Michael Rittstein: Remízek

Barevná litografie, tisk Michal Řehák, formát tisku 305 x 420 mm, na 240g papíru Excudit Plzeň, náklad 50 číslovaných a signovaných tisků.

1998

Jan Hísek: Stavba

Mezzotinta, tisk Vladimír Bujárek, formát tisku 237 x 295 mm, na 300g německém papíru Hahnemühle Bütten, náklad 77 číslovaných a signovaných tisků.

1999

Jiří Šalamoun: Včerejší sen

Barevná litografie, tisk Jiří Lípa, formát tisku 490 x 350 mm, na 240g papíru Excudit Plzeň, náklad 50 číslovaných a signovaných výtisků.

2000

Zdeněk Sýkora: 13 linií pro Jana Nerudu

4–barevná serigrafie, tisk Antonín Komárek a René Řebec, formát tisku 650 x 650 mm, na 400g papíru Koehler, náklad 50 číslovaných a signovaných tisků.

Věra Janoušková: Jako zázrakem

Barevná serigrafie, tisk Antonín Komárek a René Řebec, formát tisku 470 x 340 mm, na 240g papíru Excudit Plzeň, náklad 40 číslovaných a signovaných tisků.

2001

Jan Hísek: Ochránce

Mezzotinta, tisk Vladimír Bujárek,

formát tisku 178 x 124 mm, na 240g papíru Fabriano Rosaspina, náklad 77 (pro Aulos realizováno 50) číslovaných a signovaných tisků (příloha adjustována v katalogu Knihy Aulos, Praha, 2001).

2003

Zdeněk Sýkora: 13 linií pro Stephena Hawkinga

6-barevná serigrafie, tisk Antonín Komárek a René Řebec, formát tisku 650 x 650 mm, na 400g papíru Koehler, náklad 50 číslovaných a signovaných tisků.

Jan Hísek: Laguna

Mezzotinta, tisk Vladimír Bujárek, formát tisku 108 x 267 mm, na 240g papíru Fabriano Rosaspina, náklad 71 číslovaných a signovaných tisků.

Jiří Slíva: Café Idea

Barevná litografie, tisk Jiří Lípa, formát tisku 470 x 335 mm, na 240g papíru Terra Štětí, náklad 100 (pro Aulos realizováno 50) číslovaných a signovaných tisků.

2005

Zdeněk Sýkora: Hluk a vřava

6–barevná serigrafie, tisk Arne Charvát, formát tisku 550 x 550 mm, na 250g papíru Tintoretto Ardesia ve formátu 730 x 700 mm, náklad 50 číslovaných a signovaných tisků.

Ivana Lomová: Vzhůru

Barevná litografie, tisk Jiří Lípa, formát tisku 210 x 297 mm, na 240g papíru Terra Štětí, náklad 105 (pro Aulos realizováno 50) číslovaných a signovaných tisků.

2007

Zdeněk Sýkora: 13 linií pro Karla Hynka Máchu

11–barevná serigrafie, tisk Antonín Komárek a René Řebec, formát tisku 700 x 700 mm, na 390g papíru Munken Arctic the Silk, náklad 70 číslovaných a signovaných tisků.

2009

Zdeněk Sýkora: Barevná struktura

Barevná serigrafie, tisk Antonín Komárek a René Řebec, formát tisku 700 x 700 mm, na 400g papíru Munken Lynx, náklad 55 číslovaných a signovaných tisků.

2009

Zdeněk Sýkora: Černobílá struktura

Barevná serigrafie, tisk Antonín Komárek a René Řebec, formát tisku 700 x 700 mm, na 400g papíru Munken Lynx, náklad 55 číslovaných a signovaných tisků.

2019

Jan Hísek: Pramen Kytice

Lept, tisk Vladimír Bujárek, formát tisku 228 x 343 mm, na 240g papíru Excudit Plzeň, náklad 70 číslovaných a signovaných tisků.

Rozměry všech děl jsou uváděny v milimetrech výška x šířka.