1993
Olbram Zoubek: Jákob a Támar
Reliéfní plastika, odlitky v patinovaném a částečně zlaceném cínu, formát 350 x 350 mm, váha 7 kg, náklad 100 číslovaných a signovaných odlitků.
Olbram Zoubek: Adam a Eva
Reliéfní plastika, odlitky v patinovaném a částečně zlaceném cínu, formát 350 x 350 mm, váha 7 kg, náklad 100 číslovaných a signovaných odlitků.
Olbram Zoubek: Jákob a Támar
Reliéfní grafika na 250g kartonu Hollar, tisk Jiří Holý, formát 340 x 340 mm, náklad 100 číslovaných a signovaných tisků.
Olbram Zoubek: Adam a Eva
Reliéfní grafika na 250g kartonu Hollar, tisk Jiří Holý, formát 340 x 340 mm, náklad 100 číslovaných a signovaných tisků.
1994
Adriena Šimotová: Osmý sen R. M. Rilka
Barevný lept, tisk Milan a Pavel Dřímalovi, formát tisku 220 x 158 mm, na 225g papíru Simili Japon, náklad 80 číslovaných a signovaných tisků.
Jan Hísek: Předání bílého kvítku
Mezzotinta, tisk Vladimír Bujárek, formát tisku 108 x 268 mm, na 225g papíru Simili Japon, náklad 50 číslovaných a signovaných tisků.
1995
Milan Grygar: Polemika se čtvercem
Barevná serigrafie, tisk Antonín Komárek a René Řebec, formát tisku 350 x 383 mm,na 300g papíru Magnomatt Leykam, náklad 35 číslovaných a signovaných tisků.
Jan Koblasa: Daleká cesta
Barevný lept, tisk Milan a Pavel Dřímalovi, formát tisku 143 x 105 mm, na 220g papíru Excudit Plzeň, náklad 40 číslovaných a signovaných tisků.
Libor Beránek: Černý útes
Barevný linoryt, tisk Libor Beránek, formát tisku 227 x 180 mm, na 220g papíru Excudit Plzeň, náklad 50 číslovaných a signovaných tisků.
Pavel Sukdolák: Vábení
Barevný lept, tisk Luboš Dušek, formát tisku 202 x 135 mm, na 220g papíru Excudit Plzeň, náklad 150 (pro Aulos realizováno 80) číslovaných a signovaných tisků.
1996
Stanislav Kolíbal: Nit a čára
Lept, tisk Milan a Pavel Dřímalovi, formát tisku 350 x 240 mm, na 225g papíru Excudit Plzeň, náklad 40 číslovaných a signovaných tisků.
Jaroslav Šerých: Vzácný epilog
Barevný lept se suchou jehlou, tisk Milan
a Pavel Dřímalovi, formát tisku 207 x 140 mm, na 180g papíru Excudit Plzeň, náklad 50 číslovaných a signovaných tisků.
1997
Jiří Sopko: Poutníkova noční píseň
Barevný linoryt kolorovaný pastelkama, tisk Viktor Šefčík, formát tisku 247 x 247 mm, na 220g papíru Excudit Plzeň, náklad 100 číslovaných a signovaných tisků.
Stanislav Kolíbal: Lepty
Grafický cyklus deseti leptů na motivy kreseb ze sedmdesátých let. Koncepce a design Stanislav Kolíbal. Jako úvodní text použit výňatek z knihy Petra Vopěnky „Rozpravy s geometrií“. Tisk Milan a Pavel Dřímalovi, formát tisku 395 x 295 mm, na 220g papíru Excudit Plzeň, náklad 25 číslovaných a signovaných kompletů vložených do portfolia.
Antonín Střížek: Periferie
Barevný linoryt, tisk Jaromír Štoural, formát tisku 550 x 355 mm, na 180g papíru Excudit Plzeň, náklad 50 číslovaných a signovaných tisků.
Michael Rittstein: Remízek
Barevná litografie, tisk Michal Řehák, formát tisku 305 x 420 mm, na 240g papíru Excudit Plzeň, náklad 50 číslovaných a signovaných tisků.
1998
Jan Hísek: Stavba
Mezzotinta, tisk Vladimír Bujárek, formát tisku 237 x 295 mm, na 300g německém papíru Hahnemühle Bütten, náklad 77 číslovaných a signovaných tisků.
1999
Jiří Šalamoun: Včerejší sen
Barevná litografie, tisk Jiří Lípa, formát tisku 490 x 350 mm, na 240g papíru Excudit Plzeň, náklad 50 číslovaných a signovaných výtisků.
2000
Zdeněk Sýkora: 13 linií pro Jana Nerudu
4–barevná serigrafie, tisk Antonín Komárek a René Řebec, formát tisku 650 x 650 mm, na 400g papíru Koehler, náklad 50 číslovaných a signovaných tisků.
Věra Janoušková: Jako zázrakem
Barevná serigrafie, tisk Antonín Komárek a René Řebec, formát tisku 470 x 340 mm, na 240g papíru Excudit Plzeň, náklad 40 číslovaných a signovaných tisků.
2001
Jan Hísek: Ochránce
Mezzotinta, tisk Vladimír Bujárek,
formát tisku 178 x 124 mm, na 240g papíru Fabriano Rosaspina, náklad 77 (pro Aulos realizováno 50) číslovaných a signovaných tisků (příloha adjustována v katalogu Knihy Aulos, Praha, 2001).
2003
Zdeněk Sýkora: 13 linií pro Stephena Hawkinga
6-barevná serigrafie, tisk Antonín Komárek a René Řebec, formát tisku 650 x 650 mm, na 400g papíru Koehler, náklad 50 číslovaných a signovaných tisků.
Jan Hísek: Laguna
Mezzotinta, tisk Vladimír Bujárek, formát tisku 108 x 267 mm, na 240g papíru Fabriano Rosaspina, náklad 71 číslovaných a signovaných tisků.
Jiří Slíva: Café Idea
Barevná litografie, tisk Jiří Lípa, formát tisku 470 x 335 mm, na 240g papíru Terra Štětí, náklad 100 (pro Aulos realizováno 50) číslovaných a signovaných tisků.
2005
Zdeněk Sýkora: Hluk a vřava
6–barevná serigrafie, tisk Arne Charvát, formát tisku 550 x 550 mm, na 250g papíru Tintoretto Ardesia ve formátu 730 x 700 mm, náklad 50 číslovaných a signovaných tisků.
Ivana Lomová: Vzhůru
Barevná litografie, tisk Jiří Lípa, formát tisku 210 x 297 mm, na 240g papíru Terra Štětí, náklad 105 (pro Aulos realizováno 50) číslovaných a signovaných tisků.
2007
Zdeněk Sýkora: 13 linií pro Karla Hynka Máchu
11–barevná serigrafie, tisk Antonín Komárek a René Řebec, formát tisku 700 x 700 mm, na 390g papíru Munken Arctic the Silk, náklad 70 číslovaných a signovaných tisků.
2009
Zdeněk Sýkora: Barevná struktura
Barevná serigrafie, tisk Antonín Komárek a René Řebec, formát tisku 700 x 700 mm, na 400g papíru Munken Lynx, náklad 55 číslovaných a signovaných tisků.
2009
Zdeněk Sýkora: Černobílá struktura
Barevná serigrafie, tisk Antonín Komárek a René Řebec, formát tisku 700 x 700 mm, na 400g papíru Munken Lynx, náklad 55 číslovaných a signovaných tisků.
2019
Jan Hísek: Pramen Kytice
Lept, tisk Vladimír Bujárek, formát tisku 228 x 343 mm, na 240g papíru Excudit Plzeň, náklad 70 číslovaných a signovaných tisků.
Rozměry všech děl jsou uváděny v milimetrech výška x šířka.